• ベストアンサー

英語が堪能な方、教えて下さい!

my3027の回答

• my3027
回答No.1

Sorry I haven't contact you for a long time. How are you guys doing? We are fine and you will be surprised because I got married and have a baby now! She just begins to walk well and speaks a little bit.She is very cute! I could not have a chance to mail you because I was so busy; such as got marry and had a baby as well as moving to another city due to my husband job transfer. But I have never forgot you. A few my family's photos are included. I hope to meet you guys at your place sometime. Take care.

mame-312
質問者

お礼

すぐに回答を下さってありがとうございます。 子供を寝かせてから手紙を書きたいと思います。本当に良くしてくれた ホストファミリーだったので、次回からは頑張って自分で書けるように したいです!