• 締切済み

英語でなんと言うのかわからないのですが

「最高に幸せな結婚生活」 って英語でどう書くのでしょうか? また、「最高に幸せな結婚生活を送る」 も英語でどう書くか教えて頂けると嬉しいです。 どうぞアドバイスよろしくお願い致します。

みんなの回答

回答No.4

(have) the happiest marriage ever Examples: May you have the happiest marriage ever. I wish you the happiest marriage ever!

• ANASTASIAK
回答No.3

>「最高に幸せな結婚生活」 a married life which couldn't be happier >「最高に幸せな結婚生活を送る」 lead a married life which couldn't be happier

• NooGarde
回答No.2

失礼、 the happiest married life enjoy an extraordinarily happy marriage とびっきり幸せな結婚生活を送る

• NooGarde
回答No.1

the happiest day of married life