• ベストアンサー

次の文句を英語でお願いします

ZDFTVshowの回答

• ベストアンサー
回答No.1

1. 日本人的な会話でeasyな感性なら How distance which is maybe a better half! こだわるなら Messeage from my better half is do recognize only sure. かな? 2. What`s knowns this is! Reservesion stood only this is,teach is me well!

mindy_vega
質問者

お礼

ありがとうございます。 助かります