• ベストアンサー

訳して下さい

hikaru_macの回答

回答No.1

自動翻訳されたものを訂正してみました。 1. I have looked after the dog , because parents have been travelling since last weekend. 2. the more days passes she feels more ,though I thought she is nothing but troubles in the beginning. 3. I felt lonely when she is away , though she is only a dog. 4. When I start for taking a walk I get down the stairs of the apartment with my son in my left arm,the dog in my right arm. 5. She was always barking at a postman with jumping,I din't know the rason Excuse me, I need your help well <m(__)m> PEKORI