• ベストアンサー

英文にお願いします。

noname#13899の回答

• ベストアンサー
noname#13899
noname#13899
回答No.3

It was a great show today. I was lucky to have got a good seat on the secend row B. After the show, I was supposed to go straight back home, though, I stayed with Yumi and other friends so I thought I could have a talk with you. Didn't you see us? On the 19th, Tommy told me you went back to the hotel because your parents arrived. I thought I missed you because I came out from the theater too late. You know I don't want to disturb you. If it's not convenient to you that I wait for you, please tell me so. です。

111r4776
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。 さっそくメールしたいと思います。