• ベストアンサー

英訳をお願い致します。

以下の文章を英語に訳して頂けると助かります。 “コロナのせいでまた友達と会えなくなってしまったので、今夜リモート飲み会をしました!初めての試みだったけど、とっても楽しかった!自分の好きな料理とお酒を用意して、終電を気にすることなくみんなノーメイクで盛り上がりました!今後も定期的に開催する予定です。” 宜しくお願い致します。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

This evening I tried a remote drinking party because I could not meet face-to-face my friends because of the the coronavirus. It was the first try but it was really fun. I had my favorite dish and could drink all I wanted without any worry about making the last train. We enjoyed the party without any make-up and plan to hold them more often in the future.

xoxoboo
質問者

お礼

ありがとうございます!助かりました!!