• ベストアンサー

困ってます。英訳お願いします

私は彼の言葉の暴力にもう耐えれません。 毎日が怖いです。 彼は自分のことは言わずに私のことばかり悪く言います。 そして、最近、泣くケンジにも怒鳴ります。 怒鳴ることだけが正しい教育と言えるでしょうか?

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I no longer can put up with his verbal abuse. I live in fear each day. He doesn't say anything about himself and verbally attacks me all the time. Recently he started yelling at Kenji. Do you think yelling is the only correct way to raise a child?

mariebb
質問者

お礼

素早い回答をどうもありがとうございます! 今回も非常に助かりました。