• ベストアンサー

英訳をお願い致します

私から二度とあなたにもうLINEは送りません。 なぜなら、あなたが私のメッセージを無視しLINEビデオにも出ないので、それは私にとって、とてもストレスになるからです。 もし、あなたがケンジの声を聞きたかったら、あなたから私に連絡ください。 あと少しで、この地獄のような毎日の喧嘩からのがれられると思ったら本当に気が楽になります。 どうか、よろしくお願いします!

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • skydaddy
回答No.1

I will never send you a message via LINE never again. Because you ignored my message and did not appear in LINE video, it makes me very stressful. If you want to hear Kenji's voice, contact me from you end. I feel relieved, if I will be free from everyday quarrel like this hell in a little while.