• ベストアンサー

英訳お願いします

あなたは3日もケンジをほっといて気にならないのか? あなたは連絡もろくにしてこず家族を無視する最低な父親だ。 もう帰ってくるな! ずっとそこにいてろ! 私はあなたを受け入れることはもう二度とできない。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • skydaddy
回答No.1

普通に Are you OK to leave Kenji for 3 days? You are an awful father who has poor contact and ignores family. Don't back to us! Stay be there! I no longer accept any your apology. 罵声として(使用は自己責任で) You fucking leave Kenji! 3 day! 3 days! You are dumb shit father, aren't you? No contact and ignoring family. Fucking stay away from us! Fuck be there "forever"! We won't see fucking your face again. Do you understand!

mariebb
質問者

お礼

回答ありがとうございました 助かりました。