• ベストアンサー

どうか英訳してください。

あなたはケンジの世話ができない。 お腹が空いていてもミルクだけを与えて、ちゃんとごはんを食べさせない。 与えるものはいつもピザばかり。 野菜も食べさせて、バランスよく栄養のことを考えた方がいい。 それに夜、10時になっても時には11時になってもテレビを観させる。 知ってますか? 夜に成長ホルモンが出ていて、9時には寝ないと成長が遅れ、それだけではなく脳の発達に睡眠が大きく影響しているのです。 私が一度、おしめを変えるタイミングをずらしただけで、私の指摘ばかりして、その前にあなたはちゃんとケンジのことを見直すべきです。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

You cannot take care of Kenji. When he is hungry, you give him only milk, but you should give proper meals, you are feeding him only pizza. You better give him vegetables, and think of balanced meals. At night you allow him to watch television as late as 10 or 11 o'clock. Do you know that one needs growth hormone which requires going to bed by 9 pm, and that lack of sleep retards brain development? You criticized me just for changing the diaper time. You should rethink what you are doing for Kenji.

mariebb
質問者

お礼

いつも回答ありがとうございます。 とても助かっています!