• ベストアンサー

英訳をお願いします。

英訳をお願いします。 先日まで住んでいたアパートに送るメールなのですが、 「未払いの光熱費はありますか?あれば支払い額はいくらになるのでしょうか?マイページのアカウントのところを見てもよくわかりませんでした。その他、何か支払わなければいけないものはありますか?」 どなたかよろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.1

「Do I owe unpaid energy bill? How much that would be, if I have? I couldn't see the payment status at the account information of MyPage. Is there any other fee which I have to pay? 」

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.2

Are there unpaid utility bills? If so, how much? I looked at the account on "My Page" but I could not figure out the exact amount. Please let me know if there are bills I should pay besides these.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます!