• ベストアンサー

至急。英語にしてくださいm(__)m

what does it look like where you live?に、 『緑に囲まれた所です。w 職場は海のすぐ近く。田舎だよw あなたの住んでるところはどういうところなの?』と言いたいです。 『』の中の言葉を英語にしてくださいm(__)m

noname#253472
noname#253472
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

I live in a green area. My work place is close to the sea, in the country. What about where you live?

その他の回答 (1)

• seasarada
回答No.1

Here is the place with green around. My office is right near the sea. But here is just country. Where does it look like where you live? だと、思います