• ベストアンサー

英文を教えて下さい。

アメリカのネットショップで小物を購入予定です。以前購入したお店なのですが下記の事を質問したいと思います。すみませんが英文を教えてくれませんか?お願いします。 「以前注文した〇〇です。 沢山注文したらまた値引きしてくれますか? 例えばどのくらい値引きしてくれますか? 日本までのまだ発送はしてくれますか?」

noname#223241
noname#223241
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cbm51901
回答No.1

My name is 〇〇. I used to place orders with you in the past. As you did in the past, would you give me a volume discount if I order in large quantities? If yes, how much discount can I expect for a given quantity? Also, do you still make shipments to Japan?