• ベストアンサー

英訳

1)来年発売する”XXX”はいつ販売しますか? 予定を教えてください。 2)価格は決まっていますか? 3)”XXX”を購入する御社の販売リンクサイトを教えてください。 4)可能なら見積書をお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

1) What will be the launch date of "XXX" which is expected next year? Please let me know of your plan? 2) Has the price been already fixed? 3) Could you tell me the links of online shops where I can buy "XXX". 4) Could you provide me a quotation for "XXX" if it's available now. "XXX"と相手がわからないのでやや固めです。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

1. In what month do you plan to place XXX on the market? 2. Have you decided on the price? 3. Could you tell us which are your dealers handling "XXX"? 4. If possible we would apprecite an estimate.