- ベストアンサー
悪質な販売業者の非常識な行為と返金拒否について
- 商品の在庫がない状態でも、なおも写真を掲載し続けている悪質な販売業者について問題があります。
- さらに、セット販売と謳っていながら片方しか送らず、返金をしない態度は詐欺行為ではないでしょうか。
- 被害者を増やさないよう、早急に在庫がない商品の写真ページを削除してほしいと要求しています。
- みんなの回答 (1)
- 専門家の回答
質問者が選んだベストアンサー
You continue to display photographs of merchandise knowing well that it is out of stock. And you made no moves to to make up my order when a panel of curtain was missing. Isn't it a case of false advertisement when the price is for a set and you send only one? From your message we gathered that you have no intention of refunding, so we contacted the credit card company. Now that you are out of stock you should remove the photograph of the curtain. Please do not increase the number of victims. You are a dishonest dealer. You have no reason to blame us for noticing the deficiency. You sent us an item with designs we did not order and sent us only one half. This is intolerable. 最初に「あなたは、商品の在庫がないと知りながら、」と言ってあとで「在庫がないとわかっているのなら」と直訳すると、まずいので、あとは「在庫がないとわかっているのに」にしました。 終わりから2節目は、僕には難しいので訳していません。 文中 we us と複数にしたのは個人としての連絡でなく業者または会社とした方が語調が強くなるからで変えた方がよければ I me にしてください。
お礼
ありがとうございます! 貴重なお時間をさいていただき、感謝しております。 ご親切に教えて下さり、ありがとうございます!