• ベストアンサー

英語に訳してください。

nolanecoの回答

• ベストアンサー
  • nolaneco
回答No.1

I ordered the chocolate from catalog ABC, which is Japanese version. However, what I really would like to order is chocolate D.I was fascinated by this beautiful unique chocolate for the first glance! It would be great if I could give D together with the chocolate from catalog ABC to my boyfriend in Valentine Day. Although it says D is available only in USA, could you send it to Japan address? If possible, I would really appreciate if you could send it by express mail such as FedEx. I would prepare to pay the extra fee. Thank you and I am looking forward to your reply. 日本人が一生懸命訴えてる感をだしてみました。 気持ちは伝わるかなと思います。そのDってのが、 賞味期限とかの理由でアメリカ国内だけだったら厳しい ですが、上手くいくといいですね。

keikiii
質問者

お礼

こんなに早く回答をいただいて感激です。 ありがとうございました!