• ベストアンサー

車のレンタルについてビジネス的な英訳を教えて下さい

xxxxx様のエービスレンタカー、プリペイドタイプの予約を下記の通りご連絡します。 お車タイプ:カムリサイズ ※なお、上記はGPSの料金は含まれていません。リクエストは完了しております。 料金は直接エービスカウンターでお支払い頂きます(1日 $14) ・プリペイドの為レンタル開始後のご変更は一切できません。 ・また支払い後のキャンセルに関しては有料となります。 ・プリペイドであっても車をピックアップする際にクレジットカード掲示を求められます。 ご質問等あれば何なりとご連絡下さい。 ありがとうございました。

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204809
noname#204809
回答No.1

Please find below your reservation details of AVIS rent a car with prepaid package. Type : Toyota Camry (or other models with similar size) Note that daily charge for GPS is not included in the package. The request for GPS was already made. Please check with AVIS counter. The daily additional charge for GPS is $14.00 Being prepaid package, NO changes and cancellation after the rental is permitted. Cancellation fee applies to cancellation after payment. For guarantee purpose, you will be requested to present your credit card when you pick up the vehicle, despite of prepaid package. If there is any question, please let us know. でいかがでしょうか?