• ベストアンサー
  • 困ってます

解答お願いします

(1)どうやって売上を増やすかは我が社にとって重要な問題である (How)(to)increase sales is an important issue for our company. 並べ替えなさい ケントは中学語は英語よりも習得するのが難しいと言っている Kent says that(to、Chinese、master、is、difficult、than、more)English. to master Chinese is more difficult than) (3)私があなたについてよいと思うところは正直なところだ (good、you、I、is、what、about、think)is your honesty. What I think is good about you (4)私がもっているなけなしのお金 (I 、little 、what、have、money) what little money I have

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • cbm51901

(1) How to increase sales is an important issue for our company. [OK!] [注] How we increase sales is an important issue for our company. でも間違ってはいないと思います。 (2) Kent says that to master Chinese is more difficult than English. [OK!] (3) What I think (is) good about you is your honesty. [OK!] [注] 最初の (is) は省略可能です。 (4) What little money I have [OK!]

質問者からのお礼

ありがとうございます。助かりました。感謝いたします。