• ベストアンサー

日本語を英文にしてください

「3日ほど前から探しているが、(メール等の機能で)画像を添付する場所が見つからない」 を英語にするとどうなるか教えてください。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.2

I've been looking for a place to put the picture on for the past three days or so. But I can't find any place to attach it (perhaps because of the restrictions in email or something). 以上でいかがでしょうか?

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

For about three days I have been looking for it, but (possibly because of the emailing restrictions) I cannot find a place to attach drawings.