• ベストアンサー
  • すぐに回答を!

英文の意味を教えて下さい。

アメリカのネットショップで小物を購入予定です。日本に発送できますか?と質問したら下記のようなお返事が来ました。すみませんが意味を教えて下さい。お願いします。 Thank you for your interest in AAA and sorry we have not responded earlier. At the moment we don’t have a distribution in Japan. Therefore we do not import to Japan at the moment. We are in conversations for a partner in your country and as soon as we find a good match we will connect you. In the meantime, please send us your company profile, store information and interest in AAA.

noname#223241
noname#223241

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1
  • SPS700

AAA に気をとめてくださってありがとうございます。返事が遅れて済みません。     今のところ日本での販売は行なっていません。したがって現在のところ日本には輸入していません。貴国でのパートナーと話し合っていますから、プロフィールが合えば、ご連絡します。     それまで、差し当たって、貴社のプロフィール、営業情報、AAA への興味等を、送ってください。