• 締切済み

英語に直してほしいです。

道案内なんですが、簡単な英語に直してほしいです。お願いします。 1) 3号館を出て左に曲がって、まっすぐ進む。 信号を渡って、右に曲がる。まっすぐ進み、横断歩道を渡る。まっすぐ進むと、毎日新聞社の隣に駅があります。 2) 3号館を出て左に曲がって、まっすぐ進む。 信号を渡って右に曲がる。まっすぐ進み、一つ目の通りを左に曲がる。 まっすぐ進み、一つ目の横断歩道を渡ると、目の前に本館があります。

• 英語

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

1) Turn left at the Building No.3. Go straight ahead until you go over to the other side of the street at the traffic signal. Then you turn right, and go straight, and cross the zebra crossing. You just go ahead, and there you are. At the station next to Mainichi Newspaper Company building. 2) Turn left at the Building No.3. Go straight ahead until you go over to the other side of the street at the traffic signal. You keep going straight, and at the first intersection, turn left. Go straight and cross the first zebra crossing. There you will find the main building right in front of you. 以上でいかがでしょうか?