• ベストアンサー

日本語を英語にしてください(´;ω;`)

dorian337の回答

• ベストアンサー
  • dorian337
回答No.1

日本には1人専用のお店が沢山あります。 There are a lot of stores/restaurants in Japan that cater to customers/guests who come in "alone". 秋葉原にあるカラオケ店、ワンカラは1人専用カラオケ店です。自分の歌いたい歌を自由に歌え、ストレス発散になります。都内に10店舗あります。 So-called "one kara" is a karaoke parlor that has private rooms for individual customers. You can sing to your heart's content all by yourself and release your stress. There are 10 such parlors in Tokyo alone. 上野にある1人専用焼き肉店では、半個室の席があり、ひとり席のみになっています。ひとりでも恥ずかしくいので気軽に入ることができます。 In Ueno, Tokyo, there is a barbecue restaurant that has semi-private rooms. You can go there by yourself without getting embarrassed of the fact that you are alone in a restaurant. こちらのラーメン店も1人専用のお店です。顔を見ることなく注文出来るので女性に人気があります。 This ramen restaurant is also for individual guests. You don't event have to face the waitstaff to order your food. It's popular among women. どれもオススメなのでぜひ行ってみて下さい。 I want you to consider trying these places. I recommend all of them above.

knyahah
質問者

お礼

本当に本当にありがとうございます(´;ω;`)大変、助かりました!