家族の苦境:miamisburgのintown suitesでの困難な生活とは

このQ&Aのポイント
  • miamisburgの「intown suites」に滞在する我が家族は、治安の悪さと不快な環境に悩まされています。
  • 小さな部屋で6人が寝るのは窮屈であり、夜の睡眠不足が子供たちの学業にも影響しています。
  • 私たちの健康も悪化しており、ストレスや身体の不調が日常的な問題となっています。いつまでこのような生活が続くのでしょうか?
回答を見る
  • ベストアンサー

英訳のお願い。

初めてメールします。 私達家族はいまだ入居出来る家が見つからず、miamisburgにある「intown suites]にいます。 ご存知かもしれませんが,ここは所轄の警察が1日に7~8回もパトロールに来るほど治安の悪いところでドラックディラー、ドラッグ常用者が常時滞在してる事も警官から聞きました。 売春婦、性犯罪者も含まれます。 小さな部屋に2つのベッド、とても小さな調理スペース,共同ランドリー、2つのベッドを引っ付けても6人で寝るには窮屈でここに滞在してからと言うもの家族全員、十分な睡眠が出来ず、窓に取り付けてあるタイプのacは乾燥がひどく、建物内からの強烈なタバコ臭は私達の喘息を悪くさせる一方です。 子供達は学校に遅れることが多くなり、成績に影響しているのも事実ですし、ここmiamisburgからwes tcarrolltonまでのガス代{長女と次女・長男とは学校が違うので毎朝、4往復}が嵩む事も私達を苦しめています。 主人はストレスで体調を崩し、顔中には原因不明な湿疹、私は円形脱毛症をはじめに、生理も止まり、不眠、過食に苦しめられてます。こんな生活がいつまで続くんでしょうか? どうして私達がこんな目にあわないといけないんでしょうか? 正直、毎日不安です。こんな生活がいつまで続くんでしょうか? あなたが忙しいのは重々承知していますが,もっとまめに連絡取り合い、書類や状況報告をしていただけませんか? よろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

初めてメールします。 This is my first email to you. Our family is now intown suites in Miamisburg because we haven't got a house to live in. As you may know, this is not a safe place to live, police officers come around seven or eight times a day, and I heard some police officers say that there always are drag dealers and drag smokers in this part of the world. There are prostitutes and sex offenders, too The place provided as intown suites has two rooms and two beds, a small kitchen place, a common laundry. Two beds are very small for a family of six even though they are put together as one so that we can have more space than when they are put separately. Because of the small space for sleeping, we do not have enough sleep, and the air conditioner dry air so bad, and from somewhere we are getting strong smell of tobacco, which makes us feel sick especially those family members who have asthma feel really bad. Our children often get to school late, which may affect their school records. Plus, we are taking our kids to West Carrollton and the cost for the gas amounts great. My husband is under a great stress, and a rash broke out in his face, the cause unknown. I have a round bald spot on my head, and I haven't had a period for xxxx months. I cannot sleep well, and I overeat. I wonder how long this lifestyle continues. Why should we have to go through this. We have plenty of worries. How long will this continue? I know you are busy, but do please contact with us, and give me papers and reports that we need. 以上でいかがでしょうか?

ohioaiai16
質問者

お礼

長文にも関わらず、訳していただきありがとうございました。