• 締切済み

英文に訳して下さい(>_<)

・女の子を悲しませるようなあなたは、私の好きなあなたじゃありません ・私は短い手紙をネックレスとお菓子に同封してあなたのプレゼントボックスに入れました ・私の友達はあなたの行動が原因でで悲しい思いをしました 彼女の話を聞いて私も悲しくなりました ・公共な場所では私たちを平等に扱ってほしいです ・今後悲しい思いをする人たちがいなくなることを願います ・○○(曲のタイトルです)を聴いても何がその音楽のポイントか分かりませんでした ・これがあなたにとって良い事なのか悪いことなのか私には分かりません。でもこれが正直な私の気持ちです。あなたに知っておいてほしいことです。 ・私があなたをどれだけ尊敬しているか伝わったらいいのに そうしたら、あなたにもこれがただの中傷ではないと分かってもらえるはずです。 よろしくお願いします!

みんなの回答

回答No.1

I cannot understand you could be such a person who make ladies unhappy. I combined a short letter with a gift box, together with Neckless and some Sweets. I heard your behavior made my friend sad, which turned to me also, when I heard it. Please be fair to us at least in public place. Hope people would not be sad again. I could not find the point of the music even after listened ○○. I cannot find if it were good for you or not. But you have to know this, as this is my real feeling honestly. I cannot tell you how much I respect you honestly. But if I could, you would find that my opinion is not a simple claim.