• ベストアンサー

英訳をお願いします。

「足りない分は税金で補って、社会保障の質を落とさないようにしようというのが、増税の主な理由です。」

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

The main reason for the tax increase is to keep the quality of our social welfare system as the government is planning to cover the insufficient budget for the social welfare by pouring our tax money. 以上でいかがでしょうか?

その他の回答 (2)

回答No.3

ごめんなさい 訂正 The purpose of tax rate renewal is to keep social welfare quality.

回答No.2

The purpose of Tax rate renewal is to keep social net quality