• ベストアンサー

英訳をお願いします

私は大きく値引きをしたいのですが、コレクターの代理で販売しているので、値引きは難しいです。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

I personally want to offer a discount. But I am selling simply as a representative of the collector and I regret that it is difficult for me to make a discount.

その他の回答 (1)

• oignies
回答No.2

I wish I can reduce the price, but I am not authorized to do that. Because I am only an agent. (値引きしたいのですが、その権限がありません。代理人にすぎませんので)