• 締切済み

英文作成について

saysheの回答

• sayshe
回答No.1

My hobby is badminton. I found it fun when I joined the badminton club in high school. Both tactics against one's opponent in a singles match and cooperation with one's partner in a doubles match are interesting to watch. Also, as is true with any other sport, the more you practice, the better results you can get. That's one aspect of badminton's attractiveness. I like badminton for these reasons.

xvjgm
質問者

お礼

とても参考になりました。ご協力ありがとうございます。今後質問する事があったら宜しくお願いします。