• 締切済み

英文について

変な文章ですが次の文を英文にしてください。 私の趣味はでスポーツ観戦です。 なぜなら様々なスポーツ選手が感動や興奮を与えてくれるからです。 また、人と話す時に共通の話題として話せたり、一緒に観戦すると盛り上がれるからです。 それからスポーツ観戦にはふたつの楽しみ方があり、自分が経験したことがあるスポーツと自分が経験したのことがないスポーツによって見方が大きく変わり、様々な楽しみ方があるからです。 以上の理由から私はスポーツが好きです。 長文気味ですが宜しくお願いします。

• xvjgm
  • お礼率33% (3/9)

みんなの回答

• Him-hymn
回答No.1

My favorite pastime is to watch sports. Various players and athletes will give us inspiration and excitement. There are two ways to enjoy sports. One is that we can talk about sports with other people around us. Sport is a universal language. The other is that if you go watch sports, we can get really excited. We view sports differently, with the ones that you have played and with the ones you haven't played. For these reasons, I like sports. すぐに回答をということですので、ざっくりと訳してみました。

xvjgm
質問者

お礼

大変参考になりました。ありがとうございます。