• 締切済み

英語に翻訳おねががいします

下の日本語の文を英語に直してください!お願いします 1.あそこのレストランでお昼ご飯を食べましょう。 2.私は空港でスーツケースを盗まれた。 3.チーズは牛乳から作られる。 4.私は昨夜コンサートに出かけた。 5.彼がパーティーにくるかどうか知っていますか? 6.彼は私を夕食に連れてっ行ってくれた。 7.私は髪を短くしてもらった。 8.今度の日曜日に集まろうよ。 9.良い考えが思い浮かばない。 10.私は自分の名前が呼ばれるのを聞いた。 多くてすいません。わかるのだけでもいいので教えてください! よろしくお願いします!

• 英語

みんなの回答

回答No.1

1. Let's have lunch at the restaurant over there. 2. My suitcase was stolen at the airport. 3. Cheese is made from milk. 4. I went to a concert last night. 5. Do you know whether he is coming to the party or not? 6. He took me to dinner. 7. My hair was cut short. 8. Let's get together this Sunday. 9. I can't come up with any good ideas. 10. I heard someone call my name.