• ベストアンサー

英訳をお願いします。

英訳をお願いします。 「そのオフィスは大阪市からどの方角にあるのでしょうか?私は大阪の南東部の△△に住んでいますが、私の家からだとそのオフィスまで車でどのくらい掛かるでしょうか?1時間以内なら家からでも通えると思います。」

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

In what direction from Osaka, is the office located? I live in △△ in the southeastern part of Osaka. How long does it take by car from my house to the office? If less than an hour I think it is possible to commute from my house.

eeyore5
質問者

お礼

早速のご回答ありがとうございます!!

その他の回答 (1)

• Him-hymn
回答No.2

In what direction from Osaka is the office located?  I live in △△ in the southeast of Osaka. How long does it take to drive from my house to the office?  If it is less than an hour, I think I can commute from my house. 以上、ご参考になればと思います。

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。