• ベストアンサー

英訳をお願いします。

英訳をお願いします。 「あなたとあなたの娘さんを見ていると、よく自分の父親を思い出します。たいていの10代の女の子は父親を鬱陶しく思いますが、あなたと娘さんは何でそんなに仲がいいのですか?見ていて何だか微笑ましいです。」 「私の父は突然亡くなったのですが、私ももっと父親に甘えておけばよかったなと思います。父が亡くなる1年半前に一度だけ2人きりで旅行したことがあるのですが、今ではそれがすごくいい思い出です。」

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

You and your daughter remind me of my father. Most teen-age girls think their father a bit annoying. Why are you on such good terms with your daughter? You two make me smile. I wish I had tried to get along well with my father because he died suddenly. I went on a trip alone with my father only once one and a half years before he died. That is a memorable experience to me now.

eeyore5
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。