• 締切済み

この曲の名前が分らなくて困ってます!

最近テレビでよく流れている「ソーへブンへブンへブン」と聞こえる曲の名前がわかる方がいたら教えてください。

みんなの回答

• kandglose
回答No.1

ひょっとして、 >最近テレビでよく流れている「ソーへブンへブンへブン」と聞こえる曲 は、フジテレビの23:00~23:30の「テラスハウス」で聞いた曲でしょうか? (「テラスハウス」は現在も放映中) もしそうでしたら、その曲はテイラー・スウィフトの 「We Are Never Ever Getting Back Together」かもしれません。 http://ameblo.jp/licca7/entry-11329881549.html ↑ 歌詞と和訳、そして動画があります。 おそらく、「We are never ever ever getting back together」の行で 「(We) are never ever ever 」が「オーヘブンヘブンヘブン」と 錯覚して聞こえます。 歌詞も書き込みます。参考になれば幸いです。 【歌詞】 I remember when we broke up the first time Saying "This is it, I've had enough" cause like We hadn't seen each other in a month When you, said you, needed space, what? Then you come around again and say Baby, I miss you and I swear I'm gonna change Trust me, remember how that lasted for a day I say, I hate you, we break up, you call me, I love you Oooh we called it off again last night But Oooh, this time I'm telling you, I'm telling you We are never ever ever getting back together We are never ever ever getting back together You go talk to your friends,Talk to my friends,Talk to me But we are never ever ever ever getting back together Like ever... I'm really gonna miss you picking fights And me, Falling for it Screaming that I'm right And you would hide away and find your peace of mind with some indie record that's much cooler than mine Oooh you called me up again tonight But Oooh, this time I'm telling you, I'm telling you We are never ever ever getting back together We are never ever ever getting back together You go talk to your friends,Talk to my friends,Talk to me But we are never ever ever ever getting back together I used to think that we were forever ever And I used to say "never say never" uggg...so he calls me up, and he's like, I still love you And i'm like, i'm just, I mean this is exhausting, you know We are never getting back together, like ever We are never ever ever getting back together We are never ever ever getting back together You go talk to your friends,Talk to my friends,Talk to me But we are never ever ever getting back together We, oooh, oooh, getting back together, we Oh, getting back together You go talk to your friends,Talk to my friends,Talk to me But we are never ever ever ever getting back together いかがでしょうか。違っていたらまた探してみます。