• ベストアンサー
  • 困ってます

英語の模範解答をお願いします(自己採点のため)3

Which do you ( ), tea or coffee ? We ( ) a lot of snow last year . How ( ) going on a picnic ? Hurry up, ( ) you will miss the train . Hurry up, ( ) you will catch the train . Please wait here ( ) my mother comes back . ( ) it is raininig, I 'll stay here . I'd like ( ) learn English . What can I do ( ) you ? Thank you ( ) your kindness . (    )に適した語をいれて英文を完成させてください

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 回答No.1

Which do you (prefer), tea or coffee ? We (had) a lot of snow last year . How (many) going on a picnic ? Hurry up, (or) you will miss the train . Hurry up, (then) you will catch the train . Please wait here (till) my mother comes back . (Since) it is raininig, I 'll stay here . I'd like (to) learn English . What can I do (for) you ? Thank you (for) your kindness .

質問者からのお礼

丁寧な解答ありがとうございました。