• ベストアンサー

至急!英訳をお願いします。

とあるブランドの靴を日本で購入したのですが偽物の予感がします。 写真を添付してそのブランドのカスタマーに聞いてみたいので 日本語から英語への訳をお願いします。 「こんにちは。 私はアメリカで購入した○○サンダルを持っており、大変愛用しています。 先日日本のECショップで色違いを購入しましたが、作りが雑で履き心地や裏の刻印、ソール、ロゴ、サイズ感などが全く異なりました。 写真を添付するので見ていただけますでしょうか? 写真の刻印やソールもあるのでしょうか? よろしくお願いします。」 以上です。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Hi I have a pair of ○○ brand sandals I purchased in the States and I just love them. A few days ago I saw a pair in a different color at an EC shop in Japan, but the workmanship doesn't appear to be of the same quality as the pair I bought in the Satates, and the feel on feet, markings, sole, trademark, and the size are all different. Could you look at the attached photograph? I wonder if this marking and the sole construction are also yours.     「色違い」ですが、その偽物らしいサンダルが二色以上の色でしたら a different color の代わりに different colors を使ってください。

その他の回答 (1)

• nochi3
回答No.2

Hello! I have OO sandal that I purchased in America and it is my favorite one now. The other day I bought one in different colors on line shop here in Japan and I found it rough and also quite different in the mark of bottom, sole, logo, and fitness feeling. Sorry to put you so much trouble but could you check it referring to the picture attached? Concerning a mark and a sole of the picture can you see them in a real one? I’m looking forwards to receiving your sincere reply. Thank you for cooperation.