• 締切済み

英訳お願いします;;

chikin0803の回答

回答No.1

I called it until now the time which went to sleep with the intention of the nap, and the lesson has finished if it occurs in many cases, and had. Moreover, otherwise, it sits up late at night, As time also when it occurred somewhat late, even if it was time to do if it hurries, it said in many cases that it will be late despite a 結 office, taking breakfast and preparing dress, and was. It is as a member of society that it is absent without notice although it is not sick, either. It is not an act allowed. 長文になってしまいました;