• ベストアンサー

英訳をお願いいたします。

下記の、英訳をいただけると幸いです。 ------------------------------------- ご確認ありがとうございます。 再度、カード引き落とし処理をしましたが、やはり、「取扱不可」となりました。 オーソリ処理の要求が拒否され、カードが取扱不能というコード(G97)が発生しました。 ご面倒ですが、カード会社に上記の旨、問い合わせてください。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cincinnati
回答No.1

Thank you for checking. After I tried to process the card for withdrawal, it was not completed as I expected. Request for authorization process was turned down and the code (G97) which means that the card was not processable appeared. Please contact to the card issuing company for abovementioned problem.

bikkuri15
質問者

お礼

大変助かりました! ありがとうございます。