• ベストアンサー

英語に日本語をしてください?

覚えてますか?シンガポールで会った 〇〇〇です。 貴方とメールしたいけれど 英語が出来ないので メールも電話もあまりできません。 ごめんなさい たまに頑張ってメール送るので その時はお返事いただけたら 嬉しいです。 それでもいいですか? と、言う文を 英語にしてください お願いします!!!!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Do you remember me? I am ○○○ and we met in Singapore. I want to exchange emails with you. I am sorry that I am not a good writer of English and cannot use email or telephone well. I might try to write an email, will be happy if you answer me. Is that all right with you?

AmskDance
質問者

お礼

ありがとうございます!!!!