• 締切済み

英語に直して下さい、お願いいたします

mydoughboyの回答

回答No.1

Everybody has their good and bad traits, so it all comes down to if you can live with their bad traits. ◯◯ and I had chemistry. I liked him, but I couldn't forgive one of his bad traits, which was cheating. That's why I said good-bye.