• ベストアンサー

英訳お願いします

inopy7426の回答

• inopy7426
回答No.2

1 If you want to ask a student some question, you can tell the student to answer it. 2 Students have a card with his or her own name on it on their desks so that you can identify their names. 3 You might not have much time to give a class.

iku1129
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます! 大変参考になりましたm(__)m