• ベストアンサー

英訳をお願い申し上げます。

SPS700の回答

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.2

We are aware that your office is closed for the holidays. However, as soon as you are open I would appreciate your looking into this immediately. Our stock is depleted. And we need your help.