• 締切済み

英語に翻訳してください

mydoughboyの回答

回答No.2

In Japan, when you say you are an athlete, people automatically think you are in a sport team. They would think you just play baseball, volleyball, or soccer all year long.

coouraagee
質問者

お礼

ありがとうございました!参考にします(^o^)/