• 締切済み

英訳

1.彼は磁力(magnetism)により、電気が起こる(produce)ことを発見した。 2.私はこの実験により経済的で、費用のかからない(reasonable)方法を習得した。 3.彼はその本の中で無重力(weightlessness)を予見した(foresee)と述べた。 よろしくお願いしますm(_ _)m

• 英語

みんなの回答

回答No.2

1 He discvered magnetism(magnetic energy) produces electricity. 2 I acquired a financially reasonable method through this experiment. 3 He stated in that book that he forsaw weightlessness. In the book, he stated that ~文脈によりきれいにまとまる方で。

tadano_b
質問者

お礼

助かります! ありがとうございました。

• sayshe
回答No.1

1. He discovered that electricity is produced by magnetism. 2. I learned a more economical and reasonable way through this experiment. 3. He said in the book that he had foreseen weightlessness.

tadano_b
質問者

お礼

参考になりました! ありがとうございます