• ベストアンサー

※急ぎ※教えてください「行う」の表し方

「この度の出資はA社からB社に行います」と言う場合 This investment is "made by"~ であってますでしょうか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

あっています。いろいろ言い方はあると思います。例えば、 The Company A will invest in Company B The investing party will be Company A and the recipient will be Company B This investment is made by Company A to Company B At this time the investor will be Company A for Company B  など。