• ベストアンサー

英訳してください

makaroni123の回答

回答No.2

Vending machines are needed. The suffers from the (特定の地震でなければan) earthquake said that vending machines were helpful. Moreover, even in urban areas, vending machines are beneficial in summer and winter. (毎年起こることなので現在形)

rafhaf
質問者

お礼

はじめまして(^_^)vこんばんは!初英訳ありがとうございます!!