• 締切済み

出来れば至急で英語にして頂けませんか?

友人に伝えたい文章なのですが、英訳お願い出来ませんか? 直訳ではなく自然な英語に意訳お願いします。 1)日本語が上手なアメリカ人はたくさん知ってるけど、 あなたみたいにひらがなも漢字も理解出来る人は始めて出会ったよ。 2)あなたは日本に遊びに来た事ある?私はアリゾナ、ネバダ、ユタには行った事あるけど、 まだアメリカの東側には行った事無いんだよ。 でも、今年の秋にフロリダに行くつもりです。 いつかNYにも行きたいから、その時は案内してね。 あなたは日本語が上手だから、絶対ガールズトークしたいよ。 3)あなたは日本語が理解出来るから、手紙を日本語で書きます。 私の英語力では手紙を英語で書くのはとても難しい。

• 英語

みんなの回答

• ID10T5
回答No.2

(1)だけ。 I've seen many american people who speak Japanese language but I've never seen an american girl who understands even HIRAGANA and KANJI like you before. 文中の「あなた」は「女の子」ですね?そういう前提で書きました。

回答No.1

1) I know many people who know some Japanese but it's my first time to see the person who can understand both hiragana and kanji like you. 2) Have you ever been to Japan before? I've been to Arizona, Nevada and Utah but haven't been to the east coast. But I'm planning to go Florida this coming fall. I hope to go to NYC someday too. Will you show me around then?? Your Japanese is pretty good so I want to have some girl's talk with you. 3) I'm gonna write this letter in Japanese since you know Japanese and I'm not that good at English.