• ベストアンサー

通販のトラブルの続きです。英訳を教えてください

lis385tの回答

• ベストアンサー
  • lis385t
回答No.1

To Whom It May Concern: Thank you for your prompt response. For your information, the products A and B have been shipped out and must arrive at your address within a week. Your special attention to this matter would be greatly appreciated. Please send me an email should you have any questions. Regards, (質問者さんの名前) いかがでしょうか?

marlena
質問者

お礼

丁寧に訳していただき、ありがとうございます! 質問なのですが、"B"についての「私が間違えて注文した」という説明がないように思うのですが、 それについては書かなくてよいというご判断でしょうか?