• 締切済み

★英語へ翻訳して頂けますか?★

MXT500の回答

• MXT500
回答No.1

いくらか、言い換えてあります。参考にして下さい。 「最近 仕事は相変わらず忙しい? You have been busy with your work these days, haven't you? でも、自分の好きな事を仕事にしているあなたはスゴイよ。 You are great, making what you like change[turn] into your work[job]. やりたい事があっても行動に移さない人も多いし、(があっても→を) There are many people who do not put into practice what they want to do. あなたみたいに頑張ってる人は応援したくなる。(自分なりの基準で奮闘努力している) I feel like cheering for (someone like) you, who are striving on your own. それに、私も自分の夢を叶えなきゃって思うよ。」(叶えるには何をすべきか考案中) I am also thinking of what to do to make my dream come true.