英語の英訳について

このQ&Aのポイント
  • 英語の英訳についての課題や困っていることについて質問します。
  • 私と友人の趣味や思考の共通点と違いについて説明します。
  • 私と友人の関係性について、困ったときに頼りになる存在だと感じています。
回答を見る
  • ベストアンサー

英語の英訳について

英語の課題なのですが英語が得意な方、ご協力お願いします。 1.私と友人について比較すると、私と友人の間には違いもあるが、似ているところも存在している。  主に趣味と思考が私と友人の共通点として挙げられる。たとえば趣味に関して、サッカーや野球、TVゲームが共に好きであり、思考に関しても会話をしている際に、同じことを考えていると感じることが多い。  しかし一方で性格や出身といった違いも存在する。例えば、私は飽きっぽい性格だが友人は我慢強い。また私は東北出身だが友人は関東出身である。  このように私と友人の間には、性格や出身といった違いはあるが趣味や思考といった面で共通して、困ったときにはとても頼りになる存在だ。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

If English is good at English is the issue, thank you for your cooperation. 1. With respect to my friend and I, between my friend and I have some differences, there are just similar. Cited as common hobbies and my friend and I thought the Lord. For example, hobbies, soccer and baseball, TV and love both games, when you are thinking about a conversation, we often feel the same thing. There are also differences, such as On the other hand the nature and origin. For example, I bore easily with friends, but not patient characteristics. I also come from a friend who is from the northeast and advice. Between me and my friends like this, and from such differences in terms of personality and common interests and thoughts, but when there is trouble very reliable.

moro007
質問者

お礼

ありがとうございます。