• 締切済み

英訳をお願いしたいです。

〇〇は人物名です。 “本の紹介を始めたいと思います。 私が選んだ本は「〇〇」です。 〇〇の作品や歴史について書かれています。 この本は簡単な英語で読みやすく、また〇〇の作品も載っているため非常に面白かったです。 〇〇は芸術家ですが、一方で哲学、心理学、天文学などの知識もあり、とても賢い人物です。 彼の多才さは作品の中にもよく示されています。 彼の謎は「〇〇〇〇」という映画で世界中で話題となりました。 現代の芸術界に大きな影響を与えた芸術家の一人です。 以上です。” よろしくお願いします。

• 英語

みんなの回答

noname#123343
noname#123343
回答No.1

“I will introduce the book which I have read. The book is" ○○." It describes ○○'s. work and his history. This book is easy to read and very interesting because it is written in easy English and contains ○○'s works. ○○ is an artist, besides, a person of knowledge of philosophy, phychology and astronomy, very wise man. His many talents are frequently expressed in his works. His mystery caused a sensation around the world by the movie "○○○○". He is one of the artists who influenced the world of modern art. That is all for my introduction.” "