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※ ChatGPTを利用し、要約された質問です(原文:UGGカスタマーセンターからの回答を和訳してください・・・)

UGGカスタマーセンターからの回答を和訳してください

このQ&Aのポイント
  • 10月16日に注文したUGGのブーツに関する問い合わせに、UGGカスタマーセンターから以下の回答が届きました。
  • 注文の確認に時間がかかるため、7日以上かかることがあります。
  • クレジットカードで支払いをするか、送金による支払いを選択することができます。

質問者が選んだベストアンサー

  • ベストアンサー
  • newbies
  • ベストアンサー率39% (45/115)
回答No.2

The check that is already in your hand is not my personal check but an international postal money order. Therefore it won't take any time for you to get verification of encashment of the check if you bring it the bank or postal office. As my payment has been made by the well secured and verified money order, would you pls have your accounting depatment clear the issue and expedite your shipping arrangement. Pls advise when shipment can be expected. Best Regards, ということであれば、そのままメールをしてみたら

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その他の回答 (2)

  • nochi3
  • ベストアンサー率55% (249/450)
回答No.3

このメールを添付しての返信は、できますか? 担当のかたの名前はわかりますか? もう一度状況確認のメールをお願いしてみたら、 ひとつの方法ですね

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  • nochi3
  • ベストアンサー率55% (249/450)
回答No.1

メールありがとうございます。あなたの注文番号4442642を照合しました。 あなたがご自身の支払い処理を確認されたいならば、当社の注文処理部からの発送は、発送するまでに7日もしくはもっとかかります。またはクレジットカードでも支払うことはできます。こうして当社は出荷を早めることができます。 遅延していますことを深くお詫びしますが出荷まえに当社としましては状況を確認しなければなりません。 どうか支払い処理を如何するかメールにてご返事ください。 ほかにお尋ねのときには、1-888-432-8530へお電話ください。 直ぐに送付ずみの連絡をされることをお薦めします。 ご参考に!

mibun
質問者

補足

18日にEMSで送っているのに27日までOrder statusがOPENのままだったので 27日に国際郵便為替が届いているか問い合わせしたところ 届いていると返答がありました。 まだ 処理中ということでしょうか? 28日にOPENがCanceledに変わっていたので 慌ててカスタマーセンターに問い合わせたところこのメールがきました。

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    Many thanks for the order you have placed via our website, however we have just tried to take the payment from your credit/debit card but unfortunately this has been declined by your bank. Please could you advise if you have another card which you can use to make this payment? if so we would recommend that you place a new order with the new card details through the website, we will then cancel the current order and use the new details instead. Alternatively I can send you a Pro Forma invoice for this order so you can make a payment by bank transfer. Please let me know by return how you would like to proceed. どなたか和訳をお願いします。

  • 和訳

    Thank you for contacting us regarding your concern. We know you must be excited to get your shipment. We definitely appreciate your recent order for the Oculus Rift. You should be receiving an estimated ship date shortly. As soon as we collect on the payment we will send you an email with your tracking number.

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    下記を和訳してください。 宜しくお願い致します。 We have your order ready, unfortunately i have been advised by my warehouse manager that we can not included those extra A(商品名) that you requested. If you wish to go ahead with your original order it is ready for payment.

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    I wanted to thank you for placing your orders with us this year. For your convenience, we will be sending you online access to view all items we have available for your future orders. You can also place your orders directly online if you would like and Tom will contact you with shipping and payment details. 宜しくお願いします。

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    和訳サイトなどを使ってみたのですがいまいち分からなかったのでお願いします。 Thank you for contacting GameStop! I’ll be more than happy to assist you with your concerns. We sincerely apologize for the inconvenience you had with this order. We have carefully reviewed the information on this order, and found out that the processing is going fine, it has been accepted by the financial institution so at this point we just need to wait for the processing to be finished and the order to be shipped out. For now unfortunately we are not able to provide you with a definitive timeframe, but you will be notified with tracking information when this item is shipped. Thank you for contacting GameStop Customer Care, and I hope you have a wonderful day. If you have any further questions please feel free to reply to this email or call us Monday through sunday at 800-883--8895

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    Thank you for your email. You are currently unable to access the account because you have not added a child to the account, or made a payment. In order to access the account, you will need to add a child, as we mentioned in the last email, and make the payment.

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    以下の英文和訳して頂けますでしょうか。 Please study our price list in the file attachment for your order. Please add for another goods if you want to add. We can process your order after we receive the advance deposit payment and the shipment will be ready 1 week after payment because we must process the papers.

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    海外在住です。英語は苦手です。 フォトブックの注文が出来ず、返ってきた英文です。 時間をかけて作ったので無駄にしたくないのです。 宜しくお願いします。 We have set your account for you to submit your order now till we can resolve the software issue. In the mean time, You can place your order by selecting offline payment method once your project is ready to be submitted. Kindly notify us once your upload is complete for us to check and manually send the payment link for shipping fee and or accessories/additional pages if applicable.

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専門チャンネルが録画できない
このQ&Aのポイント
  • ひかりTVの専門チャンネルの録画ができなくなりました。
  • 最近になって地デジの録画はできるのに、専門チャンネルの録画ができません。
  • エラーメッセージには「予約番組が放送されなかったため、録画できませんでした」と表示されます。HDDの空き容量は1635.8GBです。
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